08 February 2012

0
Komen

Nak pi buat umrah.

Ya allah....shukur alhamdulillah...akhirnya hajat aku bakal termakbul juga untuk mengerjakan umrah pada musih cuti sekolah ini.  Ya allah kau permudahkan lah segala urusan ku.  Makbulkan lah doa ku untuk sampai kesana.  Kerana sesungguhnya hati ini amat rindu untuk datang ke sana.

Sesungguhnya hati ini tergerak untuk kesana  pada tahun 2009 selepas suami ku balik dari mengerjakan umrah.  Nak ajak kawan2 waktu tu depa semua dah ada komitmen lain so...terpaksalah aku pendamkan hasrat di hati.  Entah kenapa...minggu lepas sahabat ku menalipon bertanyakan tentang umrah...aku bagai orang mengantuk disorongkan bantal...terus menalipon suami untuk minta kebenaran.  Alhamdulillah..suami tidak membantah.

Kali ni giliran aku pula.  So... giliran suami pula untuk menjaga anak2 ku sementara aku di sana nanti.
Ya allah...semoga impian menjadi kenyataan.  Ya allah kau permudahkan segala urusan ku.  Hindarkan aku dari perkara2 yang tidak diingini.


insya allah...aku akan cuba memperbaiki diri dan belajar serba sedikit untuk aku jadikan panduan dan bekalan sewaktu di sana nanti.

No comments:

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

FizGraphic Dot Com