11 February 2012

0
Komen

Nak Masak Apa Ya Hari Ini


Aloha....hari ini hari sabtu...anak2 tak ada dirumah.  Sukan 1 Malaysia.  Haaaa.....apa lagi....aku dan lan nak berblog sat....hehehe.  Rasanya puas kepala ni pikiaq, nak masak apa hari ni.  Ya lah kan tiap2 hari ayam boring juga.  Anak2 aku tak apa hali-hali ayam depa lagi tak kisah.  aku lah pula tak lalu nak telan.

Trengggg......aku buka peti ais.....ada ikan dan udang....eeemmm....sambal tumis udang dan petai...kelas gitu!!!.  Ayam...???? masak asam rebus masuk tak??? sayur pula???? amacam buat sayur campur aje orait kottt!!!!
Hahaha...aku sempat lagi ambil gambar udang dan ikan tengah defrost cara mak aku dulu-dulu....jimat karen lah kata kan!


amacam.....nak resepi tak???? selalunya  saya akan rujuk resepi kat sini.  Cakap aje nak resepi apa...semua ada.  camna......try jangan tak try !!!!!

No comments:

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

FizGraphic Dot Com