27 June 2012

0
Komen

Assalamualaikum sume...




Ya allah....lamanya aku tak update blog ni...entahlah...sibuk memanjang.  Bukan tak ingat nak update tapi bila terlalu banyak nak story aku jadi lupa....tak tau mana satu nak tulis dulu.  Last2 hang cam tu aje.  Kalau ikut kan banyak yang aku nak ceta...masalah peribadi idak lah kot.  Tapi yang pastinya aku tension dengan dengan suasana di pejabat.  Tak tau kenapa???? suasana yang membosankan sehinggakan kekadang aku rasa malas nak mai.  

Tiap kali time nak pi pejabat....adusssh...kepala otak ni dok pikiaq apa lah akan jadi pula kali ini kat opis tu. Kalau nak ikut rentak depa...jenuhhhhhh.... berkelik-kelik atau orang kata geng lah....hak tu yang aku tak suka.  ya allah hati....jangan lah kau sedih ya.  Hidup perlu diteruskan.

Rasa-rasa korang lah seronok tak suasana macam gini?????? eeeerrrggghhhh!!!!!







No comments:

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

FizGraphic Dot Com